, KOΥΓΚΙ 2015: Για «να σταθώ στα πόδια μου»….

ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΧΩΡΑ

4 Σεπτεμβρίου 2015

Για «να σταθώ στα πόδια μου»….



Για «να σταθώ στα πόδια μου»….
Για «να σταθώ στα πόδια μου»….


Του Ηλία Αλεξανδρή

Ένα εξαιρετικό τραγούδι και ένα καταπληκτικό βίντεο με τέχνη μαζί παντρεμένα μιλούν στην καρδιά του λαού που απάντησε με

περηφάνεια ΟΧΙ στο δημοψήφισμα της 5 Ιούλη για να προδοθεί στην συνέχεια από όλη την πολιτική σαπίλα και αλητεία των κομμάτων της Βουλής.


Αυτό το βλέμμα ένιωσε το βράδυ της 5ης Ιούλη όλος αυτός ο πολιτικός βόρβορος που μας ξεπουλάει με την πρώτη ευκαιρία.

Αυτό το ΤΕΛΟΣ φοβούνται και τα βοθροκάναλα της ολιγαρχίας και των ξενόδουλων και μας βομβαρδίζουν με φόβο και στημένες «δημοσκοπήσεις»…

Θέλουν να σκύψεις ξανά το κεφάλι, να κάτσεις στην καρέκλα σου, από το να τους ξαναπείς ΟΧΙ τους βολεύει να μην πας να ψηφίσεις, να σιωπήσεις …

Για να σταθώ στα πόδια μου λοιπόν σπάω την τηλεπροπαγάνδα, τα δόλια ψέμματα όλων των πολιτικών που μας πρόδωσαν, ξεπερνάω τον φόβο μου και πάω και ψηφίζω ξανά ξεκάθαρο ΟΧΙ…

Για να σταθώ στα πόδια μου θα στείλω μήνυμα με την ψήφο μου μου ότι θέλω πατρίδα …
ανεξάρτητη, λεύτερη, με παραγωγική ανασυγκρότηση, με νομισματική κυριαρχία, με Δημοκρατία, με Δικαιοσύνη και τον λαό κυρίαρχο να αποφασίζει και να συμμετέχει …

Για να γίνουν αυτά, για να στείλεις κι εσύ σωστά και καθαρά το μήνυμα, μην ψηφίσεις κανένα τα κόμματα που σου πλασάρει συνεχώς ο ευρω-γκεμπελισμός στα κανάλια του και τις φυλλάδες του, γιατί δεν είναι τίποτε άλλο από παλιά, νέα και αναπαλαιωμένα μνημονιακά μαντριά για ραγιάδες , εθελόδουλους και νενέκους …

Η αληθινή ελπίδα βρίσκεται έξω από το κυνοβούλιο τους, είσαι εσύ, είμαι εγώ, είμαστε όλοι όσοι συναντηθήκαμε μαζί στους δρόμους, στις διαδηλώσεις, στις κινήσεις πολιτών στις γειτονιές, στα Ειρηνοδικεία, στο κλείσιμο της ΕΡΤ, όλοι όσοι απαντήσαμε ΟΧΙ και το εννοούμε μέχρι τελικής νίκης …

Εμείς που δεν φοβόμαστε την λευτεριά ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ρήξη με όλους 


να σταθώ στα πόδια μου


και με όλα όσα μας τρομοκρατούν… εμείς που δεν αποδεχόμαστε τον ευρωμονόδρομο της νεοαποικιοποίησης και της εξαθλίωσης και σχεδιάζουμε έναν άλλο δρόμο για το μέλλον του λαού και της πατρίδας …


Μην τους κάνεις λοιπόν την χάρη να σιωπήσεις …

Ψήφισε και στήριξε το ΟΧΙ σου ! Τιμώρησε όλους αυτούς τους άθλιους που την αμέσως επόμενη μέρα στο προεδρικό Μέγαρο έκαναν το δικό μας ΟΧΙ στην σκλαβιά και την εξαθλίωση, ΝΑΙ στο ξεπούλημα μας !

Μαζί δώσε ξεκάθαρη απάντηση. Στήριξε το σχέδιο του Ενιαίου Παλλαϊκού Μετώπου (Ε.ΠΑ.Μ.) για να φτιάξουμε όλοι μαζί μια νέα πατρίδα με γερά θεμέλια όπου θα μπορεί ο καθένας μας να πει: «ΝΑΙ, τώρα μπορώ ξανά να σταθώ στα πόδια μου!»

Σταμάτησέ τους! ΤΩΡΑ!

Ο Ηλίας Αλεξανδρής είναι μέλος του Ε.Πα.Μ. Αχαρνών – Καματερού